.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه‌های هفته دولت در مازندران اعلام شد
شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران عناوین و برنامه‌های هفته دولت در استان اعلام شد.

 شمال نیوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران عناوین و برنامه‌های هفته دولت در استان اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد مظفری با اعلام برنامه‌های هفته دولت در این استان، گفت: برنامه‌های هفته دولت از روز دوشنبه دوم شهریور با شعار دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم آغاز می‌شود و تا روز یک‌شنبه هشتم شهریور ادامه دارد.

وی اظهار کرد: برای نخستین‌بار برای هفته دولت در مازندران روزشمار مشخص شد و براساس روزشمار برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران اظهار کرد: روز دوشنبه دوم شهریور نخستین روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، فرهنگ و هنر نام‌گذاری شد که در این روز شاهد برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مسابقات مختلف به‌ویژه برگزاری جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در مرکز استان هستیم.

این مسئول بیان کرد: سه‌شنبه سوم شهریور دومین روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، حقوق شهروندی نام‌گذاری شد که برگزاری ملاقات‌های گسترده مردمی و نشست پرسش و پاسخ با کارمندان، مردم و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت از جمله برنامه‌های این روز است.

مظفری تصریح کرد: سومین روز هفته دولت با عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی، کارمند و ولایت نام‌گذاری شد که برگزاری مراسم روز کارمند و جشن باشکوه دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع)، افتتاح پروژه‌ها و ارائه خدمات رایگان از سوی بعضی از دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های این روز است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران روز چهارم هفته دولت را به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، کرامت، ایثار و شهادت اعلام کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند، تجلیل از کارمندان جانباز و عطرافشانی قبور شهدای کارمند از جمله برنامه‌های این روز است.

مظفری تاکید کرد‌: در روز جمعه ششم شهریور که به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، معنویت و خدمت نام‌گذاری شد شاهد حضور کارمندان در نماز جمعه و سخنرانی مدیران ارشد استان و فرمانداران در جمع نمازگزاران جمعه و انجام برنامه ملاقات عمومی در مصلاهای جمعه هستیم.

وی افزود: شنبه هفتم شهریور ششمین روز هفته دولت با عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی تدبیر، امید و اقتدار ملی نام‌گذاری شد و در این روز نشست‌های خبری برای تبیین عملکرد و دستاوردهای دولت، صبحگاه‌های مشترک برای تبیین اهمیت مذاکرات هسته‌ای برگزار می‌شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی در پایان گفت: یک‌شنبه هشتم شهریور و آخرین روز هفته دولت به عنوان روز دولت و ملت همدلی و همزبانی، شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاویدان خدمت نام‌گذاری شده که در این روز مراسم گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر از ساعت 10 تا 12 در تمام شهرستان‌های مازندران با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.